4 Kasım 2010 Perşembe

Erkan GÜRAL: İznik Bizim Üssümüz

Marmara Genç İşadamları Federasyonu'nun (MARGİF)’in aylık yönetim kurulu toplantısına ev sahipliği yapan İznik Genç İşadamları Derneği (İZGİAD), katılımcılara muhteşem bir akşam yemeği düzenledi. Yemeğe TÜGİK Genel Başkanı ve MARGİF Yönetim Kurulu Başkanı Erkan Güral’ın konuşmaları damgasını vurdu.
 
Darka Sosyal Tesislerinde düzenlenen akşam yemeğine TÜGİK Genel Başkanı ve MARGİF Yönetim Kurulu Başkanı Erkan Güral ve üyeleri, federasyona bağlı Bursa, Orhangazi, Kemalpaşa, Karamürsel, Karacabey İş Adamları Derneği Başkanları, İznik Kaymakamı Nurettin Kakillioğlu, İznik Belediye Başkanı Kadri Eryılmaz, Cumhuriyet Başsavcısı Alper Taşkıran, Garnizon Komutanı yüzbaşı Emrah Özsin, İlçe Jandarma Komutanı Serkan Gök, İlçe Emniyet Müdürü Muzaffer Baş, Ticaret ve Sanayi Odası Başkanı Fahrettin Keskin, Esnaf ve Sanatkarlar Odası Başkanı Kadir Akçaalan, Saadet Partisi İlçe Başkanı Fatih Çatak, banka müdürleri ve çok sayıda iş adamı eşiyle katıldı.
 
KUMCU: İZNİK SEVDALISI BİR BAŞKAN
 
Yemeğin açılış konuşmasını gerçekleştiren İznik Genç İş Adamları Derneği Başkanı Mehmet Kumcu, “İznik’te İş Adamları olarak bu kadar büyük bir organizasyonu gerçekleştirmeni gururunu yaşıyoruz. Sayın Genel Başkanımın tam bir İznik sevdalısı olması bizler için büyük bir ayrıcalıktır. Bizler İznikli İş Adamları olarak ilçemiz için elimizden ne geliyorsa yapacağız.” Diye konuştu.
 
GÜRAL: İZNİK BİZİM ÜSSÜMÜZ OLDU
 
TÜGİK Genel Başkanı ve MARGİF Yönetim Kurulu Başkanı Erkan Güral ise “İznik’e ikinci gelişim olmasına rağmen burasını kendi memleketim gibi gördüm. İznik TUGİK’in üssüdür, bu kent için elimizden ne geliyorsa yapacağız” dedi. Güral, İZGİAD’a katılan 5 yeni iş adamına rozetlerini takarken, İznikli İş Adamları da Başkan Güral’a bazı hediyeler takdim etti.
 
İlçenin yerel sanatçıları Balık Orhan ve bir zamanların efsane programı ‘Romanstar’ın unutulmaz sanatçılarından Sevda’nın birbirinden güzel şarkıları konukları müzik ziyafeti sundu. Program gecenin ilerleyen saatlerine kadar devam etti.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder